loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

مشخصات فنیمقادیر
نحوه شناسایی اثر انگشت | کارت بدون تماس | رمز عبور
نمایشگر ۴ اینچ با منوی فارسی
ظرفیت اثر انگشت ۱۰۰۰
ظرفیت کارت ۱۰۰۰
ظرفیت تردد ۱۰۰.۰۰۰
نوع کارت ID Card | 125KHz
صدا سخنگوی فارسی با قابلیت تغییر صدا
ارتباطات TCP/IP | USB
منبع تغذیه DC 5V-1A
زمان تشخیص کمتر از ۰.۵ ثانیه
دمای استاندارد عملکرد ۰ درجه الی ۴۵ درجه سانتیگراد
رطوبت استاندارد عملکرد ۲۰% الی ۸۰%
ابعاد ۱۹۵x140x30 mm
سایر قابلیت ها تعریف ۱۰ اثر انگشت برای هر شخص
استفاده رومیزی و دیواری

 

دستگاه حضور و غیاب F70:

شاید یکی از راه هایی که باعث رشد یک مجموعه و صرفه جویی در زمان باشد، انتخاب یک دستگاه حضور غیاب مناسب است که کار حضور و غیاب پرسنل را راحت تر می کند.اگر کمی در بازار جستجو کرده باشید با برند ها و مدل های متفاوت در این زمینه روبررو خواهید شد پیشنهادی که ما برای شما داریم، دستگاه حضور و غیاب مدل F70 ، سری جدید از محصولات حضور و غیاب فراتکنو می باشد که بعد بررسی های بسیار تخصصی سرانجام روانه ی بازار شد. مدل F70 امکان شناسایی تردد از طریق اثر انگشت، کارت و رمز عبور را فراهم می کند و با توجه به کیفیت، کارایی و قیمت مناسب آن طرفداران زیادی را در مدت زمان کوتاهی به خود جلب کرده است.دستگاه حضور و غیاب F70 امکان تخلیه اطلاعات از طریق USB و شبکه را داراست و ازجمله خصوصیات های جالب آن: امکان تغییر سخنگوی دستگاه به صدای دلخواه مشتری و پایه ی خاص آن که استفاده به صورت رومیزی و دیواری را فراهم می کند.این دستگاه دارای منوی کاربری بسیار آسان می باشد و تمامی منو های ان به زبان فارسی بوده درضمن سنسور اثر انگشت آن امکان شناسایی در کمتر از نیم ثانیه را دارا می باشد. همراه دستگاه دو نرم افزار حضور غیاب رایگان و حقوق دستمزد ارائه می شود که پردازش اطلاعات و تردد ها را با توجه به الگوی کاری که تعریف می کنید انجام می دهد.اگر شرکت یا مجموعه ای کوچک یا متوسط دارید و به دنبال دستگاهی با کیفیت و قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما مدل F70 می باشد.

بازدید : 131 تاریخ : چهارشنبه 29 فروردین 1397 زمان : 17:22 نویسنده : فراتکنو نظرات (0)

شاید بهتر باشد قبل از خرید یک دستگاه حضور و غیاب با اهمیت استفاده از آن در یک شرکت یا سازمان بیشتر آشنا شوید.امروز در این مقاله از وب سایت فراتکنو در خدمت شما هستیم تا با فواید و کاربرد های متنوع آن با توجه به نوع فعالیت هر مجموعه اطلاعات بیشتری پیدا کنیم.

کاربرد و اهمیت استفاده از دستگاه حضور و غیاب چیست؟

شاید این سوال ساده به نظر برسد و پیش خود بگویید خب این سیستم برای حضور و غیاب پرسنل کاربرد دارد.جواب شما کاملا درست است ولی اگر بخواهیم کمی موشکافانه تر به قضیه نگاه کنیم شما نه تنها می توانید نظارت دقیق تری به کنترل ورود و خروج کارمندان داشته باشید بلکه می توانید به مرور زمان یک نظم پایدار را نیز ایجاد کنید.

در واقع شما هزینه ای که برای خرید یک دستگاه ورود و خروج در نظر می گیرد به مرور زمان جبران می شود.به این صورت که اگر طی یک ماه تمامی تاخیر های ورود و تعجیل های خروج محاسبه شود، متوجه می شود که چه میزان مبلغ های کوچک جمع شده و در نهایت همین مبلغ های کوچک هزینه ی خود دستگاه را در می آورد.

از طرفی کارمندی که ببینید بایت چند دقیقه تاخیر و یا چند دقیقه زودتر رفتن قرار است مبلغی از او کم شود پس در ساعت ورود خروج خود دقت بیشتری می کند. در نتیجه خواهید دید که با گذشت زمان یک نظم یک پارچه را در مجموعه ی خود برقرار کرده اید.

البته دقت کنید که سخت گیری را خیلی بیش از حد شدید نکنید تا کارمند شما از کار زده شود و بیش از اندازه تحت فشار باشد. زیرا در این صورت این کارمند است که کار را به نحو احسنت انجام نمی دهد.

یکی دیگر از مواردی که از اهمیت های خرید یک دستگاه به شمار می رود این است که کارمندان در صورتی مشکلی با کارفرما پیدا کنند شما به راحتی می توانید با سند و مدرک ریز تردد های این فرد را که از قبل بایگانی کرده اید گزارش دهید. همچنین به صورت ماهانه می توانید گزارشی از ورود خروج را پرینت گرفته و به افراد بدهید تا جای هیچ حرف و سخنی برای آن ها باقی نماند..

از دیگر فواید خرید دستگاه حضور غیاب این است که دیگر نیازی نیست انتهای هر ماه ساعت هایی که به صورت دستی در کاغذ نوشته شده برای حقوق کارمندان محاسبه کنید. این کار در نرم افزار حضور و غیاب با زدن چند کلیک انجام می شود که با این کار هم در زمان خود صرفه جویی کرده اید هم از اشتباهات احتمالی جلوگیری می کنید.

اما نکته ای که باقی می ماند، در زمان خرید دستگاه حتما به نرم افزاری که همراه سیستم حضور و غیاب به شما ارائه می شود دقت کنید. بهتر است نرم افزار محیطی کاملا کاربر پسند و راحت داشته باشد تا نیازی نباشد هر ماه شما برای محاسبه کارکرد افراد با پشتیبانی تماس بگیرید.

بحث دیگری که لازم دانستیم تا برایتان مطرح کنیم موضوع نحوه ی پشتیانی و خدمات پس از فروش می باشد. در هنگام خرید دقت کنید که آیا بابت آموزش یا نحوه ی راه اندازی، مبلغی باید پرداخت کنید یا خیر. یا مثلا اگر سوالی در خصوص دستگاه و نرم افزار حضور و غیاب برایتان پیش بیاید نحوه ی ارائه پشتیبانی شرکت سرویس دهنده چگونه است؟

در صورتی که دستگاه و نرم افزار خود را از مجموعه ی حضور و غیاب فراتکنو تهیه کنید هیچ مبلغ اضافی بابت آموزش و راه اندازی نیازی نیست پرداخت کنید و کلیه دستگاه ها دارای یکسال پشتیانی رایگان می باشد.

امیدارم این مقاله برایتان مفید واقع شود و درصورتی که سوالی داشتید از همین بخش با ما همراه باشید.

بازدید : 74 تاریخ : چهارشنبه 03 آبان 1396 زمان : 15:37 نویسنده : فراتکنو نظرات (0)

کنترل زمان هدر رفته بین روز

شاید برایتان سوال پیش بیاید که هر چقدر هم ما برنامه ریزی خوب زمانی داشته باشید باز هم روزتان پر از زمان هایی است که بیهوده تلف می شود مثلا زمان منتظر بودن مترو و اتوبوس یا زمانی که یکی از کلاس های شما برگزار نمی شود.شما باید بتوانید برای این موقعیت ها هم نوعی برنامه ریزی داشته باشید.

در دنیای امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی با استفاده از ابزار ها و نرم افزار هایی که همیشه همراه شما هستند، بسیاری از کار ها را می توان انجام داد و برای این وقفه های بین روز از هدر رفتن زمان جلوگیری کنید مثلا با یک نرم افزار موضوع حضور و غیاب پرسنل خود را چک کنید.

 

برنامه ریزی زمانی داشته باشید

اکثر افراد وقتی که یک روز خود را آغاز می کنند هیچ اطلاعات دقیقی درباره ی زمان بندی آن روز خود ندارند. بسیاری از محققین به این نتیجه رسیده اند وقتی فردی برنامه ریزی زمانی یک روزش را جایی ثبت نکند نمی تواند بفهمد که چه میزان از ساعت روز خود را صرف کار های بیهوده کرده است.

پیشنهاد ما این است که اگر تا امروز روال منظم و دقیقی نداشتید ابتدا بعد از اتمام یک روز، کارهایی که انجام داده اید را روی کاغذ بیاورید و در روز های آتی بهترین کار این است که حساب تک تک کارها را داشته باشیم تا ببینیم در روز چقدر از زمان ما صرف چه کارهایی شده است. اگر این زمان بندی را ثبت کنید، به نتیجه های خوبی می رسید و این انتظار را نداشته باشید که در روز های اول دقیقا طبق برنامه عمل کنید.

 

در کار ها از دیگران کمک بگیرید

بسیاری از افراد بر این باورند که همه ی کار ها را فقط باید خودشان انجام دهند تا آن کار به نحو احسنت انجام شود.در واقع فکر می کنند اگر کار توسط شخصی غیر خودشان انجام شود خراب می شود که این عمل باعث می شود زمان زیادی را صرف مشکلات خود کنید. درصورتی که برخی متخصصان چنین می گویند که کارهایی که در انجام دادنشان خوب هستید را خودتان انجام دهید و همچنین کارهایی که مجبور به انجامشان هستید را به شخص دیگری واگذار کنید.

فرض کنید شما کاری را به خوبی بلد نیستید پس مجبورید مدت‌زمان بیشتری برای آن صرف کنید در صورتی که اگر همین کار را به فرد دیگری که کمی مطمئن باشد واگذار کنید مدت‌زمان بیشتری برای وظایف اصلی خود خواهید داشت.

پس یک راه صرفه جویی در زمان این است که اول به یک شناخت عالی از توانایی های خود برسید و کار هایی که کمی از حیطه ی توانایی شما خارج است را به دیکران واگذار کنید.

 

انرژی خود را تقسیم کنید

بیشتر مردم به این موضوع معتقدند که کار صبح بهتر انجام می شود ولی شاید بهتر این باشد که از همان ابتدای صبح که انرزی بیشتری داریم با تقسیم روز به بازه‌های ۹۰ دقیقه‌ای برای کار کردن، میزان تمرکز را افزایش دهیم تا در میانه های روز یا شب با خستگی فراوان و بی حوصلگی شدید روبرو نشویم و کمک می‌کند که کار بیشتری در مدت‌زمان کمتری انجام شود.

توجه کردن به موضوع تقسیم انرژی بدن به طول روز برای بازدهی بهترکار ها ضروری است. در واقع وقتی شما با انرژی و احساس خوب به یک موضوع تمرکز می کنید بازده ی بهتری میگیرید و از کار مداوم روی یک موضوع حوصله تان سر نمی رود.

 

فایل های راهنما را حتما بخوانید

شاید این موضوع یک بحث پیش پا افتاده برای بعضی از افراد باشد ولی بسیاری از مردم  هستند که تا به حال چند بار برایشان پیش آمده است که بعد از خریدن محصول جدید، راهنمای استفاده از آن را مطالعه نمی کنند. شاید ساعت ها وقت بذارید برای یادگیری استفاده از آن وسیله ی جدید ولی اگر یک بخش کوچک این زمان را صرف مطالعه ی راهنما می کردیم هم با همه ی قابلیت ها آشنا می شدید و هم در زمان خود صرفه جویی می کردید.زمان گذاشتن کوتاه و مطالعه یک فایل راهنما دخیلی بهتر از آت است که ساعت ها خود را درگیر استفاده کنیم.

فرض کنید یک دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی خریده اید و روش تعریف اثر انگشت را بلد نیستید بهتر است به راهنمای سی دی مراجعه کنید تا این که همه ی منو ها را خودتان بررسی کنید.

 

با روند زندگی بزرگان آشنا شوید

کمتر افرادی دیده می شوند که بدون تلاش به درجات بالایی برسند. هیچ فرد برجسته و موفقی بدون تلاش برنامه ریزی و هدف گذاری نتواسته به مراتب بالای موفقیت برسد.پس اگر ابتدای کتر هستید از تجربه و سبک زندگی بزرگان حتما استفاده کنید و آن ها را الگوی خود قرار دهید. شما هم اصول اولیه‌ی کارهای روزانه‌ی خود را در نظر بگیرید و به فکر راه‌هایی برای افزایش کارآمدی خود باشید.

مثلا اگر مدیرت یک سازمان را برعهده دارید مراحل رسیدن به موفقیت مجموعه های بزرگی همچون اپل ایده بگیرید یا اگر قصد تحصیل در مراحل بالایی را دارید از برنامه ریزی استادان بزرگ خود و تجربه ی آن ها استفاده کنید.سپس یادداشت کنید تا فراموش نشود.

 

برانگیختن انگیره را بیاموزید

در طول زندگی هر شخص هدفی خاص وجود دارد. این هدف اصلی اگر خیلی بزرگ است شما باید به هدف های کوچک تر تقسیم کنید و دقیقا آن ها را برای خود مشخص کنید. مثلا دوست دارید یک ماشین بخرید یا فرض کنید می خواهید یک زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید. یک عکس از هدف خود تهیه کنید و آن را به عنوان انگیزه ای در جلوی چشم خود قرار دهید. یادآوری اهداف و فکر کردن به آن‌ها انگیزه‌ی خوبی را برای تحمل سختی‌ها در فرد ایجاد می‌کند. هر موقع که احساس کردید از مسیر کار منحرف می‌شوید چند ثانیه به آن نگاه کنید.

 

امیدوارم این مقاله که از وب سایت دستگاه حضور غیاب فراتکنو مطرح شد برایتان مفید واقع شود.

بازدید : 41 تاریخ : چهارشنبه 19 مهر 1396 زمان : 12:11 نویسنده : فراتکنو نظرات (0)

شاید برایتان جالب باشد همان گونه که سیستم های تشخیص چهره در دستگاه حضور و غیاب طرفدار زیادی به دلیل راحتی کار و دقت بالا پیدا کرده است،در این روز ها کاربرد مشابهی البته برای قفل گوشی ها دارد.امروز با ما همراه باشید تا با دقت سنسور های های تشخیص چهره در گوشی موبایل و عملکرد آن بیشتر آشنا شویم.

به احتمال زیاد شما نیز به این موضوع در این روز ها پی بردید که چند وقتی است گوشی ‌های سری جدید که دارای سیستم تشخیص چهره هستند هیاهوی بالایی را در بازار پررقابت گوشی ‌های موبایل برای طرفداران تکنولوژی های جدید به‌ پا کرده‌ است. اخیرا کمپانی اپل نیز با رونمایی از iPhone X که به نوع خلاقانه تری از این سیستم که به فیس آی دی معروف است نیز استفاده کرده است تا با این کار آیفون ایکس را با دقت بالای این نوع سنسور، در بین دیگر مدل ها متمایز کند.

سیستم فیس آی دی (FaceID)

این سیستم نسبتا جدید در زمینه گوشی ‌های هوشمند که البته قبل از آن در دستگاه حضور غیاب و دیگر وسیله ها کاربرد فراوانی داشت با وجود جذابیت فراوان هنوز نتوانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند، اما کمپانی اپل مدعی این موضوع است که در طراحی و ساخت فیس ‌آی ‌دی در گوشی iPhone X توانسته بر مشکلاتی که از گسترش استفاده از سیستم‌ های تشخیص هویت برپایه ی زیست‌ سنجی انجام شده است جلوگیری کند.

با توجه به توضیحاتی که کمپانی اپل ذکر کرده، FaceID با پرتاب بیش از ۳۰هزار نقطه اشعه فروسرخ به‌ سمت چهره شخص از جزئیات صورت یک الگوی کامل بر می دارد و نقشه ‌برداری دقیق انجام می‌دهد و سپس نقشه به ‌دست ‌آمده را با بهره‌گیری از دوربین فروسرخ TrueDepth و همچنین ریز پردازنده فوق ‌قدرتمندی که در آیفون ایکس در نظر گرفته شده است، تجزیه ‌و تحلیل می‌کند.

با توجه به موضوع پیشرفت سریع سامانه‌های موبایلی تشخیص چهره در سال ‌های گذشته ، هنوز هم عده‌ای از پژوهشگران و هکر های این حیطه ی کاری بر این باورند که سامانه ‌هایی از قبیل فیس ‌آی‌ دی نمی‌توانند امنیت قابل اعتمادی داشته باشند. همین امسال بود که هکرها توانستند امنیت اسکنر تشخیص چهره گوشی GLEXY S8را تنها در مدت کوتاهی پس از عرضه زیر سوال ببرند. آن ها به راحتی نشان دادند که با قرار دادن تصویر همان شخص در مقابل لنز دوربین در این گوشی موبایل قابل رمزگشایی است که این موضوع را نقشه‌ برداری سه‌ بعدی فیس ‌آی ‌دی تا حدی زیادی برطرف کرده است، اما تجربه نشان داده است سیستم ‌های تشخیص چهره گوشی های موبایل معمولا در شرایط نوری متفاوت یا از زوایای مختلف قادر به شناسایی چهره کاربر نیستند و هرقدر هم که اپل در موضوع امنیت گوشی‌های هوشمند خود ادعای بسیار زیادی داشته باشد، باز هم دور از انتظار نیست که هکرهای خبره بتوانند معتبرترین سیستم‌های امنیتی را دور بزنند.

عملکرد سیستم تشخیص چهره آیفون چگونه است؟

طریقه ی عملکرد سیستم فیس ‌آی ‌دی به این گونه است که هنگام اسکن چهره از شخص می‌ خواهد صورت را به طرفین بچرخاند تا الگوریتم ‌های یادگیری ماشینی گوشی بتوانند جزئیات کامل و دقیق چهره را از زاویه های گوناگون بررسی کرده و نقشه سه ‌بعدی دقیق ‌تری تولید کنند. پس از تهیه و ذخیره‌سازی این نقشه، فیس ‌آی‌ دی حتی قادر خواهد بود هویت کاربر را در تاریکی با استفاده از مادون قرمز شناسایی کند.

نکته ی جالب‌ این است که تراشه جدید BionicA11 در این گوشی قادر به اجرای الگوریتم ‌های جدید ‌تری است که تغییرات ظاهری کاربر مثل عینک، کلاه و ریش و سبیل یا آرایش صورت برای بانوان را با دقت بالا شناسایی می‌کند.در صورتی که در مدل های قدیمی دستگاه حضور غیابتشخیص چهره این موضوع به درستی عمل نمی کرد
البته فیلیپ شیلر که یکی از مدیران شرکت اپل است در مورد سیستم تشخیص چهره چنین می گوید که درصورت بسته‌ بودن چشم‌ ها یا عدم قرارگیری درست در مقابل دوربین، این سیستم عمل نخواهد کرد.

بازدید : 40 تاریخ : چهارشنبه 19 مهر 1396 زمان : 12:10 نویسنده : فراتکنو نظرات (0)

امروز با موضوعی مهم و مفید از وب سایت حضور و غیاب فراتکنو در خدمت شما هستیم تا با فناوری اطلاعات در سازمان که همه روزه با آن سر و کار داریم به طور دقیق تر آشنا شویم.بحثی که در دنیای امروز نمی توان ساده از آن گذشت و اگر به طور صحیح از آن استفاده کنیم می توانیم کمک چشمگیری به پیشرفت مجموعه خود کنیم.فناوری اطلاعات و پیشرفت تکنولوژی را اگر کمی جدی بگیریم و استفاده مفید و درست آن را یاد بگیریم مطمئنا رشد قابل قبولی خواهیم داشت.پس با ما همراه باشید

فناوری اطلاعات یک بخش اصلی برای داشتن یک کسب و کار موفق در سال ۲۰۱۷ اعلام شده است. افراد زمانی که به دنیای IT ورود پیدا می کنید احتمالا موضوعی که از آن اگاهی ندارید  hyperconvergence یا همان همگرایی سیستم ها است.

در دنیای امروز چشم انداز فناوری اطلاعات با سرعت عجیبی در حال تغییر است و هر شخصی را وارد چالش های جدیدی می کند بنابراین وجود اصطلاحات جدید در این راه کاملا طبیعی است . پس اگر تا کنون با این کلمه مواجه نشدید برای آشنایی بیشتر با این موضوع این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

همگرایی سیستم های فناوری اطلاعات چیست؟

اگر بخواهیم تعریفی از همگرایی سیستم های فناوری اطلاعات داشته باشیم چنین می توان گفت که فناوری در یک سیستم به صورت یکپارچه تبدیل شود تا مدیریت آن تنها توسط یک ابزار انجام شود.در ضمن همگرایی را می توان به تمام سازمان بسط داد.

در طول عمر فناوری اطلاعات وجود سه عامل زمان سرمایه و تلاش از الزامات در دنیای مجازی نام برده شده است.

شرکت ها و سازمان ها برای حضور داشتن در این بازار مجبور به پرداخت هزینه ها برای داشتن کامپیوتر ها برای ذخیره ی اطلاعات و تجهیزات شبکه هستند.

سازمان بازرگانی در سال ۲۰۱۲  اعلام کرد برای ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان ، داشتن زیرساخت قوی متشکل از سه عامل ذکر شده (زمان ، سرمایه و تلاش)  و ترکیب آن سه عامل مهمترین علت کسب درآمد در حوزه ی فناوری اطلاعات بوده است و از آن زمان واژه ی همگرایی سیستم های فناوری اطلاعات  نیز  به وجود آمده است.

در نهایت بعد از بررسی های انجام شده اعلام شد که همگرایی این سه عامل در تمام سازمان ها می تواند منجر به افزایش سود شود.

با خرید یک سیستم کامل از تجهیزات فناوری اطلاعات سازمان ها  به گونه ای که شامل تمامی بخش ها  اعم از سرور ها و محل های ذخیره ی اطلاعات ، دستگاه حضور و غیاب ، بخش های ارتباطی و دیگر موارد باشد تا حد بسیاری صرفه جویی در هزینه ها را به دنبال دارد.

سیستم همگرایی مناسب چه سازمان هایی است؟

بزرگی  مجموعه ی  شما در این مورد حرف اول را نمی زند بلکه توقع و چشم انداز سازمان و سرعت رو به رشد آن تعیین کننده برنامه ریزی و مدیریت ریسک برای شماست.

الگویی متناسب با نیاز مجموعه ی خود را توسط متخصصین این سیستم انتخاب کنید و زیرساخت خود را به صورت مطمئن و امن بسازید در این مسیر از سیستم های مدیریت یکپارچه اطلاعات با توجه به تعداد کارمندان و نوع کسب و کارتان استفاده کنید.

نگرانی ها و هزینه ها

سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد که سازمان ها و شرکت ها برای داشتن حداقل میزان هزینه، ساده تر کردن روال اداری برای کارکنان که همیشه با انبوهی از کارهای انباشته رو به رو هستند با استفاده از سیستم های یکپارچه در سازمان ها می توانند مدیریت بهتری در این زمینه ارائه دهند.فرض کنید شما با خرید یک دستگاه حضور غیاب به سرعت و دقت محاسبات حقوق پرسنل نیز کمک کرده اید.

در واقع Hyperconvergence به معنی ساده سازی تمام کار ها در یک شرکت است.

فرایند های ساده سازی در شرکت های کوچک گرچه روند رو به پیشرفت را دارد اما نمو این پیشرفت در سازمان های متوسط و بزرگ به مراتب موثر تر است.

ساده کردن کار ها

اگر بخواهیم نگاهی بزرگ تر داشته باشیم در ابتدا تمرکز کشورها بر رشد تکنولوژی باید روی سازمان های بزرگ و دولتی منعطف باشد .

یکی دیگر از اهداف همگرایی در سازمان ها برای از بین بردن نیاز به منابع ذخیره سازی چندگانه است پس با حذف فرایند های پیچیده و استفاده از سرورهای واحد می توان به این امر دست یافت.اجازه بدید با مثالی این موضوع را واضح تر بیان کنیم.فرض کنید شما یک دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی قدیمی دارید.هدف از استفاده ی یک دستگاه حضور و غیاب سرعت و عملکرد بهتر می باشد.ولی یک دستگاه قدیمی با امکانات ضعیف و پیچیده نمی تواند کمکی در سرعت و عملکرد سیستم شما کند پس بهتر است با کمی هزینه و حذف سیستم های قدیمی به این امر کمک کنیم.

پیشنهاد ما به شما در این حوزه این است که اگر مشتاق استفاده از همگرایی سیستم های  فناوری اطلاعات هستید، از سیستم سنتی به سمت سیستم مدرن روی بیاورند اگرچه تعویض تمام دستگاه ها در سیستم قدیم با وسایل و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری جدید نیازمند صرف  هزینه است اما تغییر این امکانات تا حدود ۶۰ درصد رشد چند برابری را به دنبال خواهد داشت.

بودجه بندی و زمان بندی

یکی از موانع سازمان ها در بخش فناوری اطلاعات تعیین مقداری از بودجه اختصاص داده شده به این قسمت است.

این چالش یک امر حیاتی هست. قاعدتا در اکثر مواقع برای حرکت رو به جلو در سازمان ها  و تغییر اساسی در زیرساخت های هر شرکتی باید هزینه صرف کرد ،بهتر است با بررسی تمام این جزئیات و کنترل دقیق نقاط ضعف و تنظیم مجدد برنامه ریزی بودجه جهت  یکپارچه سازی  سیستم کسب و کارتان اقدام کنید.

زمانی که توانستید یک سازمان یکپارچه با زیر ساخت قوی را در شرکت خود فراهم کنید متوجه میشید تا حد زیادی در میزان هزینه های اضافی شرکت و زمان صرفه جویی کرده اید و شاید برایتان کمی عجیب باشد ولی به مرور زمان کارمندان شادتر ، با انگیزه تر و منظم تری خواهید داشت در آن زمان است که مشاهده خواهید کرد که بعد از یک مدت کوتاه میزان بهره وری کل مجموعه ی شما رشد قابل ملاحظه ای می کند و  می توان تمامی هزینه های پرداخت شده در ماه های گدشته را با سود بدست آمده جبران کرد.

امیدوارم این مقاله که از وب سایت دستگاه حضور غیاب فراتکنو برایتان مطرح شد مفید واقع شود و با به کارگیری موضوعات مطرح شده به رشد و پیشرفت مجموعه ی خود کمک کنید.

بازدید : 51 تاریخ : دوشنبه 17 مهر 1396 زمان : 16:59 نویسنده : فراتکنو نظرات (0)

شاید شما هم قصد خرید یک دستگاه حضور و غیاب را داشته باشید. این نکته باید توجه کرد که چه معیار هایی را در زمان خرید مد نظر داشته باشیم.چرا نوع و عملکرد سنسور در دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی در زمان خرید از اهمیت بالایی برخوردار است؟ امروز با سایت فراتکنو همراه باشید تا کمی با تاریخچه و کاربرد های سنسور های اثر انگشتی بیشتر آشنا شویم.
یک اسکنر اثر انگشت نوعی از تکنولوژی است که شناسایی و تأیید اثر انگشت فرد را به منظور اعطای یا رد دسترسی به یک سیستم کامپیوتری یا یک امکانات فیزیکی انجام می دهد.در واقع ورود و خروج پرسنل، جای امنیتی و… دیگر بخش های خاص را با بیومتریک می توان محافظت کرد.این ماژول ها به طور معمول در بعضی از گاوصندوق ها استفاده می شود که این عمل این یک نوع از تکنولوژی امنیتی بیومتریک است که از ترکیبی از تکنیک های سخت افزاری و نرم افزار برای شناسایی اسکن اثر انگشت یک فرد استفاده می کند. در قرن۲۱ اکثر کسب و کارها، دولت ها و سازمان ها در حال تلاش برای کنارگذاری سیستم های رمزنگاری سنتی و جایگزین آن استفاده از نوع جدیدی از احراز هویت دیجیتال هستند که می تواند بسیاری از مشکلات تقلب را به طور کامل حل کند. توجیه این جایگزینی این است که سنسور های ثر انگشتی یک ابزار قابل اعتماد برای شناسایی شخصی است. این توضیح ضروری برای اثر انگشت است که جای پسورد ها گرفته است که هر زمان امکان تقلب و فراموشی آن وجود داشت. طبق آماری که وجود دارد این طور می توان گفت که در یک قرن گذشته برای ارائه اطلاعات دقیق از مجرمان در دولت های گوناگون جهان از این سیستم استفاده شده و هیچ دو اثر انگشت تا کنون در هیچ کامپیوتری به طور یکسان دیده نشده است. جالبه بدانید که اثر انگشت پایه تاریخ بنیادین جنایی در هر سازمان پلیسی در زمین است.
اسکنر اثر انگشت نوری ، قدیمی ترین روش ضبط و مقایسه اثر انگشت است. همان طور که از اسم مشخص است، این تکنیک با تحلیل یک تصویر نوری، اساسا یک عکس و با استفاده از الگوریتم ها برای تشخیص الگوهای منحصر به فرد روی سطح، مانند ردیف ها و یا علائم ، با تجزیه و تحلیل آسان ترین و تاریک ترین نقاط تصویر، متکی است. درست مانند دوربین های گوشی های هوشمند، این سنسورها می توانند رزولوشن محدودی داشته باشند و رزولوشن بالاتر، جزئیات دقیق تر ی را از اثر انگشت می تواند تشخیص دهد و سطح امنیت را افزایش دهد. با این حال، این سنسورها تصاویر کنتراست بسیار بالاتر از یک دوربین معمولی را ضبط می کنند. این اسکنرها معمولا دارای تعداد بسیار زیادی از دیودها در هر اینچ هستند تا این اطلاعات را نزدیک به دست گیرند. البته، هنگامی که انگشت خود روی اسکنر قرار می گیرد بسیار تاریک است، بنابراین اسکنرهای نوری همچنین آرایه های LED را به عنوان یک فلاش برای روشن شدن تصویر کمک می کنند.چنین طراحی ایده ای برای گوشی های هوشمند بسیار کمیاب است.
رایج ترین اسکنر اثر انگشت که امروزه استفاده می شود، اسکنر خازنی است که در دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی نیز کاربرد زیادی دارد. شما این نوع اسکنر را در داخل گوشی های مختلف، از جمله Galaxy S8، LG G6 و دیگران خواهید یافت. این مولفه شما را با یک الکترونیک کوچک، خازن آشنا می کند. به جای ایجاد یک تصویر سنتی از یک اثر انگشت، اسکنر اثر انگشت خازنی از مدارهای خازنی کوچک برای جمع آوری اطلاعات در مورد یک اثر انگشت استفاده می کنند. همان طور که خازن ها می توانند بار الکتریکی را ذخیره کنند، اتصال آن ها به صفحات رسانا روی سطح اسکنر امکان استفاده از آن ها برای ردیابی جزئیات یک اثر انگشت مورد استفاده قرار می گیرد. با این کار شارژ ذخیره شده در خازن کمی تغییر می کند.

بازدید : 68 تاریخ : دوشنبه 17 مهر 1396 زمان : 16:58 نویسنده : فراتکنو نظرات (0)

امروز در خدمت شما کاربران عزیز هستیم تا از سایت حضور و غیاب فراتکنو در مورد پورت USB و وظیفه ی آن در دستگاه حضور و غیاب بیشتر آشتا شویم. یو‌اس‌بی یک درگاه ارتباطی است که این روز ها در بیشتر لوازم الکترونیکی مورد استفاده قرار گرفته شده و برای ارتباط بین انواع لوازم جانبی و به عنوان منبع تغذیه می تواند بکار گرفته شود. USB در اصطلاح مخفف کلمه ی انگلیسی Universal Serial Bus می باشد و در سال ۱۹۹۰ تحت عنوان یک استاندارد صنعتی وارد بازار شد. شاید دلیل موفقیت پورت USB سرعت ، قدرت و همچنین سادگی در استفاده از آن باشد. در ابتدا این پروتکل در نسخه ی ۱.۰ به بازار عرضه شد  و به دلیل محبوبیت بالا و با گذشت زمان، پورت USB نیز متحول گشته و توسعه یافت و پورت USB2 با حداکثر سرعت انتقال ۴۸۰ مگابیت در ثانیه به بازار آمد که توانست ۴۰ بار در سرعت بهتر عمل کند و این در حالی بود که سازگاری کامل خود با USB1 را حفظ کرد و بعد از آن یو اس ‌بی ۳ با سرعت ۵۰۰ مگابیت در ثانیه در سال ۲۰۰۸-۲۰۰۹ منتشر شد. اگر بخواهیم به طور دقیق تری این تقسیم بندی را انجام دهیم چنین می توان گفت:

سرعت کم (نسخه ۱) با حداکثر سرعت ۱٫۵ مگابیت در ثانیه معادل ۱۸۷٫۵ کیلوبایت در ثانیه

سرعت متوسط (نسخه ۱٫۱) با حداکثر سرعت ۱۲ مگابیت در ثانیه معادل ۱٫۵ مگابایت در ثانیه

سرعت بالا (نسخه ۲) با حداکثر سرعت ۴۸۰ مگابیت در ثانیه معادل ۶۰ مگابایت در ثانیه

سرعت خیلی بالا (نسخه ۳) با حداکثر سرعت ۴٫۸ گیگابیت در ثانیه معادل ۶۰۰ مگابایت در ثانیه

سرعت فوق‌العاده (نسخه ۳٫۱) با حداکثر سرعت ۱۰ گیگابیت در دقیقه معادل ۱٫۲۵ گیگابایت بر ثانیه

عملکرد USB در دستگاه حضور و غیاب

قبل از بکار بردن تکنولوژی USB در دستگاه حضور و غیاب برای انتقال اطلاعات از روی دستگاه به نرم افزار حضور غیاب از طریق کابل شبکه انجام می شد که این کار مستلزم آن بود که حتما عملیات کابل کشی بین دستگاه و کامپیوتر انجام شود و همچنین امکان قطعی کابل نیز وجود داشت ولی امروزه شما می توانید کلیه ی تردد های پرسنل را از طریق همین پورت با یک فلش مموری انتقال بدید و دیگر نیازی به کابل نباشید و در هر زمان که لازم دیدید این کار را انجام دهید.

 

انواع پورت USB

USB-type A

معروف ترین و پر کاربرد ترین پورت USB   نوع A  می باشد که همه ی کامپیوترها مجهز به این پورت هستند.همچنین تمامی فلش مموری ها و وسایل دیجیتالی این پورت را پشتیبانی می کنند.البته این پورت پر طرفدار نیز در دستگاه حضور و غیاب نیز به کار رفته است.

USB-type B

پورت USB   نوع B   معمولا در وسایل جانبی مانند پرینتر ها و دیگر وسایل جانبی که به کامپیوتر وصل می شود مورد استفاده قرار می گیرند. دراین مدل تفاوتی در سرعت انتقال دیده نمی شود و فقط شکل ظاهری پورت فرق دارد.

Mini USB-type A and B

مینی یو اس بی ها که از سایز کوچکتری برخوردارهستند معمولا در وسایل دیجیتالی کوچکتر کاربرد دارند: مانند بعضی ار تلفن های همراه ، MP3، MP4 و … که این نوع پورت به دو مدل Mini A و Mini B تقسیم می شوند.

Micro USB-type A and B

و اما نوع دیگری از USB ها کهMicro  نام دارد. کوچکترین مدل در USBها البته از نظر سایز می باشد. میکروها هم مانند مینی یو اس بی ها دارای دو مدل A و Bهستند که اگر کمی دقت کرده باشید بیشترین کاربرد را درتلفن های همراه به خود اختصاص داده اند و دلیل آن اندازه کوچک این پورت می باشد. تمامی پورت های ذکر شده ی بالا تکنولوژی USB 3را ساپورت می کنند و معمولا سر دیگر این کابل ها از نوع USB type A  می باشند.
هدف USB اتمام دادن به تمام موارد و مشکلات موجود در زمینه انتقال اطالاعات برای تجهیزات جانبی می باشد. در واقع یک روش آسان و استاندارد و راحت برای انتقال اطلاعات و در بعضی از دیوایس ها تامین نیاز برق  یا همان منبع تغدیه می باشد.

بازدید : 38 تاریخ : سه شنبه 14 شهریور 1396 زمان : 11:01 نویسنده : فراتکنو نظرات (0)

امروز با مقاله ای دیگر در خصوص پروتکل TCP/IP در دستگاه حضور غیاب در خدمت شما هستیم. قبل از این که ماژول wifi به دستگاه های حضور و غیاب اضافه شود وجود پروتکل TCP/IP که در دستگاه حضور و غیاب اصطلاحا به پورت شبکه معروف است از مهمترین مولفه های یک سیستم حضور و غیاب به شمار می رفت.البته هنوز هم این پروتکل برای مجموعه هایی که از طریق کابل شبکه یا همان کابل LAN ارتباط داخلی را برقرار می کنند بسیار مثمرالثمر واقع می شود.در این بخش قصد داریم با این پروتکل پر طرفدار و رابطه ی آن با دستگاه حضور و غیاب بیشتر آشنا شویم.

تفاوت بین پروتکل های Ethernet/IP و TCP/IP در چیست؟

کلمه TCP مخفف عبارت Transmission Control Protocol می باشد. این پروتکل در واقع مسئول مدیریت ارتباط بین یک کلاینت و یک سرور است و وظیفه ی اصلی آن تقسیم دیتا و در نهایت رساندن دیتا ها به مقصدشان می باشد. اگر هر بخش از این دیتاها به مقصد نرسند و یا این که یکی از آن ها مخدوش باشد باز این وظیفه ی پروتکل TCP است که تعیین کند اطلاعات از دست رفته چگونه مجددا ارسال شود.

ولی اترنت بخش کوچک تری از اینترنت و شبکه ای محدود به یک مکان جغرافیایی است که دستگاه های موجود در آن مکان را به هم وصل می کند. شبکه اترنت Ethernet در واقع همان LAN یا شبکه محلی است که در آن مجموعه ای از دستگاه های موجود در یک مکان جغرافیایی محدود مانند یک اتاق به هم وصل می شوند.

در ابتدا اگر بخواهیم پروتکل را با مثالی برایتان توضیح دهیم این طور می توان گفت: فرض کنید هر یک از زبان های دنیا یک پروتکل باشد مثلا عربی ، افغانی ، فارسی ، انگلیسی و … وقتی می خواهید با یک شخص عربی صحبت کنید ، برای این که بتوانید صحبت های یکدیگر را متوجه شوید یا باید شما به زبان عربی صحبت کنید ویا این که فرد مقابل شما با زبان فارسی صحبت کند. پس بهتر است در این سطح هر دو از زبان بین المللی استفاده کنند .خب حالا کشور ایران که بخشی از جهان است را در نظر بگیرید ، در کشور ما همه به زبان فارسی صحبت می کنند اما لهجه های گوناگونی وجود دارد ، لری ، اصفهانی ، کردی و … هر یک از این لهجه ها در محل خود قابل درک هستند اما در شهر دیگر ممکن است مورد استفاده قرار نگیرند ولی با این حال همه زبان فارسی را می فهمند.رابطه ی پروتکل ها شبیه به این مثال می باشد.

TCP/IP یک پروتکل ۴ لایه با استاندارد جهانی است که در اکثر شبکه های بزرگ بکار گرفته می شود . با این که این پروتکل شاید کمی کند و مستلزم استفاده از منابع زیادی باشد ولی در دنیای امروز هنوز هم نیاز بسیاری از کاربران را برطرف می کند و طرفداران زیادی دارد. پروتکل TCP/IP درون چندین نوع پروتکل دیگر است که در کل شامل شش پروتکل اساسی زیر می شود تشکیل شده است:

TCP : پروتکل ارتباط برنامه‌های کاربردی
UDP : پروتکل ارتباط برنامه‌های ساده
(IPپروتکل اینترنت) :ارتباط میان کامپیوترها
ICMP : پروتکل کنترل پیغام‌های اینترنتی برای کنترل خطاها
DHCP : پروتکل کنترل وضعیت آدرس ‌های پویا

پروتکل های شش گانه ذکر شده مجموعه ای از استاندارد های لازمه برای ارتباط بین کامپیوترها و دستگاه ها را در بستر شبکه فراهم می کند. تمامی برنامه ها و سایر پروتکل های موجود در پروتکل TCP/IP ، به شش پروتکل بالا مرتبط است که به طور جزئی تر اصلی ترین وظیفه بخش پروتکل TCP اطمینان از ارسال درست و دقیق اطلاعات است و مهمترین مسئولیت پروتکل IP دریافت و ارسال بسته های اطلاعاتی به مقصد های صحیح می باشد. همچنین پروتکل TCP/IP برای آدرس دهی در کامپیوتر از ۳۲ بیت یا ۴ عدد بین ۰ تا ۲۵۵ استفاده می‌کند. هر دیوایسی به عنوان مثال فرض کنید دستگاه حضور غیاب ، در شبکه های مبتنی بر TCP/IP دارای یک آدرس منحصر بفرد است. آدرس فوق IP نامیده می شود. یک آدرس IP مطابق زیر است :

۱۹۲.۱۶۸.۱.۲۰۱

معمولا به دلیل بخاطر سپردن آسان آدرس های IP ، نحوه نمایش آن ها بر مبنای دهدهی بوده که توسط چهار عدد که توسط نقطه از یکدیگر جدا می شود است . هر یک از اعداد فوق را octet می گویند. کامپیوترها برای ارتباط با یکدیگر از مبنای دو ( باینری ) استفاده می نمایند. فرمت باینری آدرس IP اشاره شده بصورت زیر است:
۱۱۰۱۱۰۰۰.۰۰۰۱۱۰۱۱.۰۰۱۱۱۱۰۱.۱۰۰۰۱۰۰۱

همانگونه که مشاهده می گردد هر IP از ۳۲ بیت تشکیل می گردد. بدین ترتیب می توان حداکثر ۴.۲۹۴.۹۶۷.۲۹۶ آدرس منحصر بفرد را استفاده کرد. مثلا: آدرس ۲۵۵.۲۵۵.۲۵۵.۲۵۵ برای Broadcast ( انتشار عام ) استفاده می گردد.
از همرامی شما صمیمانه سپاسگزازیم.امیدواریم این مقاله برایتان مفید واقع شود.

بازدید : 106 تاریخ : یکشنبه 05 شهریور 1396 زمان : 12:36 نویسنده : فراتکنو نظرات (0)

امروز با مقاله ای دیگر از سایت دستگاه حضور غیاب فراتکنو در خدمت شما هستیم تا با راه کار های اصلاح و برخورد با کارمندان بی انضباط بیشتر آشنا شویم.در ابتدا اگر بخواهیم به شباهت رابطه ی بین کارمندان و مشتریان اشاره کنیم ،کارمندان در جایگاه خود بـه عـنـوان نـوع دیـگری از مشتری یا همان خریدار تعریف می شوند.شاید این صحبت بر ایتان عجیب باشد ولی تفاوت یک کارمند با خریدار در این است که شـمـا یـک موقعیت شغلی را به آن ها می فروشید. به هر حال این کار هم در نوبه خود نوعی تجارت است. فرض کنید زمینه کاری شما اتوماسیون اداری است و می خواهید یک دستگاه حضور غیاب را بفروشید، همان طور که ارتباط طولانی و خوب  با یک مشتری ثابت، می تواند سود خوبی به شما برساند با کارمندان هم همین مسئله صدق می کند که هر چه بهتر با آن ها کنار بیایید در نتیجه معامله بهتری نیز خواهید داشت.
اما در این بین کارمندان بی انضباطی وجود دارند که شاید کمی برایتان مشکل ساز شوند که اگر وب سایت فراتکنو را دنبال کرده باشید در مقاله ای مجزا درباره ی کارمندان مشکل ساز مقاله ای مطرح شد در این قسمت می خواهیم راه کار هایی را برای مقابله با کارمندان بی انضباط و بی مسئولیت را برایتان بیان کنیم.

راه حل بی انضباطی و بی مسئولیتی کارمندان :

۱-در قدم اول باید این مسئله را در نظر داشته باشید که گاهی اوقات مشکل از نوع مدیریت است که باعث بی مسئولیتی کارمندان می شود که قطعا اگر این بی مسئولیتی و بی انضباطی کارمندان ادامه یابد نمی توانید کار را پیش ببرید. بنابراین برای بهبود شرایط کاری باید خوب فکر کنید مشکل از کجاست؟ مشکلات کاری را سعی کنید در محیط کاری با بحث و گفت و گو با کارمندان به صورت مودبانه و دوستانه حل کنید. این راه حل مناسبی برای بهبود اوضاع کسب و کار شما خواهد بود. در ضمن این نکته را در نظر داشته باشید که مشکل از جانب شما نباشد و مدیریت شما از کم و کاستی هایی برخوردار نباشد که باعث بی انضباطی یا بی مسئولیتی کارمندان شود.
۲- روش ها و راهکار های گوناگونی در زمینه مدیریت منابع انسانی در محیط کار وجود دارد. از جمله آن ها، ارزیابی عملکرد کارکنان می باشد که به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و در خور توجه است. به همین دلیل کمی دقیق تر باید به این موضوع بپردازیم. برای رسیدن به یک عدالت در نحوه سنجش عملکرد کارکنان، در هر سطحی باید ارزیابی دو طرفه و دوستانه یعنی مدیران از کارکنان خود و کارکنان از مدیران و رواسای قسمت خود صورت گیرد. این روش می تواند مناسبات بین آنها را بهبود ببخشد و نظر کارکنان نسبت به مدیریت را تغییر دهد. در واقع با پیگیری مسئولیت ها دلیلی وجود ندارد که شخصی از کار های موظف شده به او کناره گیری کند یا برای آن کار انجام نشده توجیحی داشته باشد.
۳- یکی دیگر از روش های کنترل نظم و از بین رفتن بی تفاوتی، تقسیم قدرت و اجازه دادن به کارکنان برای تصمیم گیری بر اساس سطح مسئولیت آن ها می باشد که موجب همکاری و مشارکت کارکنان در پیشرفت مجموعه و سازمان، به سمت هدف های شرکت می باشد. مشارکت کارکنان در بعضی از تصمیم گیری ها باعث کاهش اختلاف در نظرات و همچنین باعث نزدیک تر شدن نظرات مدیران و کارکنان می شود. مشارکت در تصمیم گیری باعث می شود که انگیزه هر شخص با توجه به صحبتی که مطرح شده برای انجام کار بهتر افزایش پیدا کند و ارزیابی عملکرد کارکنان با دقت بیشتری انجام شود. در کل با تقسیم منظم مسئولیت ها بین مدیران و کارمندان انگیزه کاری بیشتر می شود.
۴- اکثر افراد بی مسئولیت و راحت طلب در پی یافتن راهى مناسب براى پیاده سازی طرز تفکر خود هستند. لذا این افراد مشاغلى را انتخاب مى‏کنند که ممکن است موقتى و شاید کوتاه باشد زیرا در جستجوی موقعیتى هستند که بتوانند خود را مجدد مورد ارزیابى قرار دهند تا شغلى راحت و بى دردسر برمى گزینند و در پى مشاغل کم زحمت هستند تا فرصت خیال پردازی هاى خود را نیز داشته باشند. بنابراین توجه داشته باشید مشاغل خاصى هستند که بدون شک پس از مدت کوتاهى کارمند از کار دلسرد مى‏کنند،اما کارکنانى هم هستند که از انجام همان کار لذت مى‏برند ، پس مسئله اصلى در قسمت انتخاب افراد درست و متناسب باشغل شما بسیار مهم می باشد.
امیدوارم این مقاله که از وب سایت حضور و غیاب فراتکنو که با موضوع کارمندان بی نظم و بی مسئولیت مطرح شد برایتان مفید واقع شود.

 

 

بی نظمی و بی مسئولیتی کارمندان

بازدید : 58 تاریخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 زمان : 11:09 نویسنده : فراتکنو نظرات (0)
مشخصات فنیمقادیر
نحوه شناسایی ۲.۸ اینچ با منوی فارسی و قابلیت نمایش عکس پرسنل
ظرفیت اثر انگشت ۱۰۰۰
ظرفیت کارت ۱۰۰۰
ظرفیت چهره ۲۰۰
ظرفیت تردد ۸۰۰۰۰
نوع کارت ID Card | 125KHz
صدا سخنگوی فارسی
سیستم عامل لینوکس
ارتباطات TCP/IP | USB
منبع تغذیه DC ۵V۲A
زمان تشخیص کمتر از ۰.۵ ثانیه
دمای استاندارد عملکرد ۰ درجه الی ۴۵ درجه سانتیگراد
رطوبت استاندارد عملکرد ۲۰% الی ۸۰%
ابعاد ۱۶۲x72x14 mm
سایر قابلیت ها

شناسایی از طریق چهره - اثرانگشت -کارت و رمز عبور

 

 

توضیحات دستگاه حضور و غیاب مدل UF100 :

دستگاه حضور غیاب UF100 جزء جدید ترین و کامل ترین دستگاه حضور غیاب می باشد.نحوه ی عملکرد دستگاه به این شکل است که قابلیت ثبت تردد برای پرسنل ،کارکنان و… از طریق چهره ، اثر انگشت ، کارت و رمز عبور فراهم می باشد.اصطلاحا این مدل دستگاه با این مدل قابلیت ها به سری iFace معروف هستند با این تفاوت که خروجی رله هم داشتند که برای محیط های کوچک چندان کاربردی نداشت.دستگاه حضور و غیاب UF100 سری جدید همین دستگاه ها با اندازه ی کوچک تر و در ظاهری شکیل می باشد که به سری UFace معروف هستند.سنسوری که در این مدل دستگاه حضور و غیاب به کار رفته است از نوع سنسور نوری ضدخش می باشد که سرعت شناسایی آن در کمتر از ۰.۵ ثانیه تردد را ثبت و ذخیره می کند.سنسور دوربینی که در این مدل به کار رفته است کمترین خطا را دارد که بعد از هر تردد عکس شخص را نمایش می دهد و همچنین قابلیت ثبت تردد افراد از طریق کارت و رمز عبور  فراهم می باشد.همراه این دستگاه دو نرم افزار است که امکان گزارش گیری و چاپ فیش حقوقی را دارد .یکی دیگر از مزیت های این دستگاه امکان استفاده ی ترکیبی از سنسور ها می باشد که معمولا برای جاهای امنیتی کاربرد بیشتری دارد.راه های ارتباطی بین دستگاه و کامپیوتری که نرم افزار روی آن نصب می شود از طریق USB  و شبکه می باشد .قاعدتا با تکنولوژی جدیدی که در این دستگاه حضور غیاب تعبیه شده کار را برای شما آسان کرده و الزاما نیاز به کابل کشی نمی باشد و دستگاه می توانید در هر مکانی نصب شود و شما به راحتی تخلیه اطلاعات را انجام دهید.اگر نیاز شما دستگاهی کامل  و با دو قبلیت مهم اثر انگشت و تشخیص چهره با قیمت مناسب می باشد یا اگر محیطی صنعتی و کارگاهی دارید که امکان دارد اثر انگشت پرسنل گاهی اوقات زخمی و یا کثیف باشد ما دستگاه حضور و غیاب UF100 را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

همراه با نرم افزار حضور غیاب رایگان و حقوق و دستمزد رایگان

 

بازدید : 66 تاریخ : پنجشنبه 19 مرداد 1396 زمان : 9:59 نویسنده : فراتکنو نظرات (0)

آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 372
  • بازدید سال : 4,067
  • بازدید کلی : 64,942
  • مطالب